Alles om ons heen evolueert en zo ook Rednose!
Eerder hebben we geschreven over bedrijfsidentiteit, over hoe je (potentiële) klant jouw bedrijf ziet en dat je je huisstijl moet proberen te waarborgen. Wij voelden dat Rednose haar oude huisstijl was ontgroeid en toe was aan een nieuw spreekwoordelijk jasje. We hebben het logo compleet veranderd, het daarbij behorende beeldmerk, de kleur, lettertype, de complete huisstijl is vernieuwd. En in welke media komt dit beter en sneller tot uiting dan op een website, vandaar onze keuze dit goed aan te pakken. Daarbij, tegenwoordig is je website je digitale visitekaartje. Wij als software development bedrijf begrijpen dit maar al te goed en daarom bevind je je nu in een compleet vernieuwde omgeving.

Naast informatie over onze producten en diensten hebben we meer aandacht gespendeerd aan informatie over Rednose zelf, openstaande vacatures en ook een informatief blog. Daarnaast bestaat er ook de mogelijkheid je in te schrijven voor een periodieke nieuwsbrief zodat we jou op de hoogte kunnen houden. Voor de vaste bezoekers is de support pagina onveranderd gebleven en is makkelijk onderaan de pagina en in het menu te vinden onder “support”.